Geometry in Art

                                                                    
Είναι γεγονός ότι η διδασκαλία της Γεωμετρίας στο Λύκειο με το πέρασμα των χρόνων καθίσταται ολοένα και δυσκολότερη, αφενός διότι οι νέοι μας μαθητές/τριες έρχονται με την παγιωμένη άποψη ότι δεν θα τους χρειαστεί τα επόμενα δύο χρόνια (πανελλήνιες), αφετέρου διότι και η στάση πολλών διδασκόντων απέναντι στο μάθημα χρήζει μεγάλης συζήτησης. Αρμονία, ομορφιά, λέξεις άρρηκτα συνδεδεμένες με τη Γεωμετρία δεν μπορούν να περάσουν στο μαθητικό κοινό. Σκοπός του προγράμματός μας είναι να ανακαλύψουν την ομορφιά και την αρμονία που κρύβει η επιστήμη της Γεωμετρίας μέσω της Τέχνης αλλά και αντίστροφα. Να ασκηθούν, δηλαδή, στο να αντλούν υλικό για τις δικές τους λογοτεχνικές απόπειρες και από τις επιστήμες, όπως και από την παρατήρηση του κόσμου που τις/τους περιβάλλει. Η μελέτη περίπτωσης του Μ. C. Escher από τα μέλη του προγράμματος, η κατασκευή Tangrams, αλλά και η συγγραφή ποιημάτων/ διηγημάτων/ σύντομων μορφών (bonsai stories) και η αναζήτηση γεωμετρικών σχημάτων ή και μοτίβων στην πόλη που ζούμε συμβάλλουν καθοριστικά στη σκέψη έξω από το κουτί.  Ενδυναμώνουν τη φαντασία των μαθητών μας αλλά και γενικότερα βοηθούν στην κατανόηση της ενότητας της ανθρώπινης δραστηριότητας ενάντια στην περιχαράκωση των επιστημονικών και καλλιτεχνικών πεδίων, οικοδομώντας μια πολύπλευρη αισθητική καλλιέργεια.
 
 

Παραδοτέα Προγράμματος 

ΥΠ.Προγράμματος : Σκουρκέας Αν. & Χατζηιωαννίδου Σ.
 
 

Παραδοτέα Προγράμματος Geometry in Art

Επιλογή αρχείου